Македонска е-Спорт Федерација
en-USmk-MK
Language

ПР и маркетингот во еСпортот

ПР и маркетингот во еСпортот
Saso
/ Categories: MeSF News

ПР и маркетингот во еСпортот

Компаниите или тимовите секогаш ќе настојуваат да ја зголемат својата фанбаза и да имаат максимално медиумско покривање, а извршните директори од областа на PR и маркетингот го прават сето ова возможно. Маркетинг директорот на Indigo Pearl, Caroline Miller ни објаснува нешто повеќе.

Што е PR?

Основата на односите со јавноста е менаџирањето на протокот на информации од некоја специфична организација во јавноста. Оние кои се занимаваат со PR секогаш ќе настојуваат да имаат позитивна медиумска покриеност во јавноста и да имаат мрежа на инфлуенсери со цел да ја зголемат репутацијата на компанијата. 

Добрата медиумска покриеност помага во растот на самиот бизнис, ја зголемува фанбазата како и општо ја подобрува јавната перцепција за брендот.

Портпаролите може да работат во склоп на некоја организација или да се дел од надворешна агенција. Тие работат интензивно со новинарите, издавачите, компаниите и инфлуенсерите од одреденото поле. Од нив се бара да пишуваат извештаи до јавноста, да договараат конференциски средби како и да ги менаџираат изјавите за максимален ефект.

Пример за PR агенција од гејминг индустријата е Indigo Pearl.

Our company provides two separate but interlinked services within the games industry. We build and maintain global press sites for the likes of Ubisoft, Sony PlayStation and Activision, and we do PR for a host of clients that includes huge publishers, small indies and of course we have clients in the esports sector as well, вели маркетинг директорот, Caroline Miller.

Што е маркетинг?

Маркетингот е сличен со односи со јавноста, но тука најчесто има и буџет на располагање што може да се користи за рекламирање.

Севкупната цел е промоција на бизнисот за да се зголеми продажбата на продукти и услуги.

На пример, во еСпортот, одредени брендови преферираат рекламирање кај стримерските платформи или кај еСпорт тимовите со цел да ги постави своите продукти на пазарот кај лицата од 18 до 24 години.

Маркетинг одделите најчесто работат на повеќе полиња од социјални медиуми до спонзорства, партнерства, слики од брендот, слогани, реклами и друго.

Како да се пробиете во PR?

You need to know your sector and work hard! But you also need to know your weaknesses and not misrepresent yourself to your clients, you’ll get caught out in the end and the games industry is pretty small!, објаснува Caroline.

The games industry moves very fast so staying relevant is key. We tend to hire people who are gamers with a good attitude, rather than people with traditional PR backgrounds.

We can teach people PR but we can’t teach them a love and appreciation of gaming and a good work ethic – they need to bring that to the table themselves.

Read everything. Always do a bit more than needed – the problem with PR is that people tend to do the bare minimum, send a press release, send the code out, start to think outside the box there might be one small extra ‘thing’ that can really help your campaign take off, додава Caroline.

Have respect for your clients and consumers, this will really shine through.

Колку се очекува да заработувате?

Нема некој просек за професиите од областа на PR бидејќи може да работите и за најмалите компании, но може и да работите за некоја корпорација. 

Според Prospects.ac.uk, просечната плата за PR помошник е некаде помеѓу 18.000 и 20.000 фунти. PR ветераните заработуваат меѓу 22.000 и 28.000 фунти, додека платата на најискусните варира меѓу 40.000 и над 100.000 фунти. 

Работно време

The hours can be long – I’m not going to lie!, предупредува Caroline.

Don’t get into PR if you want a 9 to 5 job! There are deadlines, events and the odd crisis to keep you busy. No two days are the same, додава таа.

Print
869

Name:
Email:
Subject:
Message:
x
Terms Of UsePrivacy StatementCopyright 2019 by SoftAGE DOOEL Skopje
Back To Top