Macedonian e-Sport Federation
en-USmk-MK
Language


Што е тоа комјунити менаџер во светот на еСпортот?

Што е тоа комјунити менаџер во светот на еСпортот?

Што е тоа комјунити менаџер во светот на еСпортот?
Кои се предизвици ги сретнуваат македонските професионални гејмери?!

Кои се предизвици ги сретнуваат македонските професионални гејмери?!

Кои се предизвици ги сретнуваат македонските професионални гејмери?!
Новинарството и content креаторите во еСпортот

Новинарството и content креаторите во еСпортот

Новинарството и content креаторите во еСпортот
ПР и маркетингот во еСпортот

ПР и маркетингот во еСпортот

ПР и маркетингот во еСпортот
Што значи да сте еСпорт тренер/аналитичар?

Што значи да сте еСпорт тренер/аналитичар?

Што значи да сте еСпорт тренер/аналитичар?
Секој одличен еСпорт настан има свој набљудувач. Која е неговата цел?

Секој одличен еСпорт настан има свој набљудувач. Која е неговата цел?

Секој одличен еСпорт настан има свој набљудувач. Која е неговата цел?
Македонската еСпорт Федерација стапува во партнерство со Fortuna Esports за унапредување на Националните еСпорт Лиги

Македонската еСпорт Федерација стапува во партнерство со Fortuna Esports за унапредување на Националните еСпорт Лиги

Македонската еСпорт Федерација стапува во партнерство со Fortuna Esports за унапредување на Националните еСпорт Лиги
Која е работата на продуцентите во еСпортот?

Која е работата на продуцентите во еСпортот?

Која е работата на продуцентите во еСпортот?
Кои се обврските на менаџерот на еСпорт настаните?

Кои се обврските на менаџерот на еСпорт настаните?

Кои се обврските на менаџерот на еСпорт настаните?
Што е продажба во еСпортот?

Што е продажба во еСпортот?

Што е продажба во еСпортот?

  

Еспортот експлодира во Франција, САД планираат нова дигитална арена

Еспортот експлодира во Франција, САД планираат нова дигитална арена
Saso
/ Categories: MeSF News

Еспортот експлодира во Франција, САД планираат нова дигитална арена

 Речиси 4 милиони Французи пледале онлајн или посетиле еСпорт настан изминатиов период, се вели во истражувањето на групата Médiamétrie.

Спортските игри се едни од најпреферираните игри од гејмерите со 43% предност на оваа листа. FPS насловите се на второ место фаворизирани со 34% додека веднаш зад нив се онлајн арените со некои 37% заинтересираност. Останатите игри како стратегии, борби, RPG и оние со карти исто така се играни, но со занемарлива заинтересираност.

Médiamétrie вели дека се создава значително дигитално комјунити, вклучувајќи онлајн влијателни лица во Франција кои гравитираат околу еСпортот. Некои 4.9 милиони онлајн гејмери се изјасниле дека следат некои од стримерите во нивната држава. Повеќето од нив односно 77% рекле дека најомилена платформа за следење на овие трендови и стримови им е Youtube, а веднаш зад него е Facebook со 35% заинтересираност. Twitter за следење на своите омилени стримери го користат само 26%. Мултиканалот Twitch им е омилен само на 14% од испитаниците, а 17% од нив се изјасниле дека својата дневна доза на информации ја земаат од ТВ гејминг каналите во оваа земја. Нешто повеќе од 2 милиони Французи рекле дека купиле продукт од кога го виделе дека е рекламиран од некој од стримерите.

Médiamétrie вели дека еСпортот сега веќе нуди сериозни можности за спонзорите. Некои 61% од присутните на еСпорт настаните велат дека препознале спонзорирани брендови додека тие биле во тек, а само 29% од онлајн гејмерите успеале да приметат рекламирање додека играле на својата најомилена платформа.

Populous ги открива своите планови за најголемата посвета еСпорт арена во САД

Градежната компанија Populous предложи да го изградат „првиот еСпорт стадион во Северна Америка“ односно во Арлингтон, Тексас.

Арената е дизјанирана за градот Арлингтон каде што се планира да биде „најголемата и најфлексибилната еСпорт арена во земјата“, велат од Populous.

Покрај главната арена, комплексот ќе има радио станица, продавници, гејминг простории како и места за тренирање на самите тимови од еСпортот каде што ќе се оддржуваат секакви турнири кои може да се стримаат онлајн или пак да се оддржуваат во живо пред публика.

Овој еСпорт стадион ќе го трансформира ценатрот за конвенции на Арлингтон со што ќе по позиционира градот како епицентарот на еСпортот во срцето на Северна Америка“, вели Brian Mirakian, еден од одговорните за овој проект на Populous.

Овој проект ќе го пренамени центарот за конвецнии на Арлингтон во гејминг арена со 10000 места за посетителите.

Овој потфат од 10 милиони долари ќе обезбеди некои 9290 метри квадратни комплекс кој ќе се вика „Esports Stadium Arlington“.

Милиони луѓе гледаат професионални гејмери како играат онлајн. Огромната популарност за компетативен еСпорт гејминг доведе до зголема побрарувачка од фановите за тоа да ги видат своите омилени еСпорт ѕвезди во живо.

На типичен еСпорт турнир млади гејмери се натреваруваат во борби или стратешки игри на бината, додека сета акција е проектирана на огромните екрани ширум арената. Овој жанр експлодираше минатите години каде најуспешните еСпорт ѕвезди веќе успеваат да заработат милионски суми.

До 2020 година глобалната публика за овие гејминг натпревари се претпоставува дека ќе биде над 600 милиони луѓе, а оваа индустрија се очекува да генерира повеќе од една милијарда долари секоја година.

Овој гејминг храм се очекува да ги отвори своите врати подоцна годинава и се планира да биде вистинска гејминг Мека за сите гејминг аџии. 

Print
1726

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

EasyDNNGallery

Terms Of UsePrivacy StatementCopyright 2019 by SoftAGE DOOEL Skopje
Back To Top